fredag 8 oktober 2010

Här är tipset jag skrev om förut..


Som jag skrev tidigare så skulle jag tipsa om en bra bok.
Jag ångrade mig, och bestämde mig istället för att skriva om en tidning som jag upptäckte under min praovecka här på biblioteket.
Den heter ''Populär Astrologi'' och som man kan se i titeln så handlar den väldigt mycket om just astrologi. Själv tycker jag att det är ett väldigt intressant område och jag är glad över att jag hittade just den här tidningen. Det står väldigt mycket om vad som kommer att hända dom närmsta åren och hur solsystemet kommer att påverka livet här på jorden.
Övrigt så är jag intresserad av allt som har med vetenskap att göra.
Jag känner även till andra tidningar som handlar om astrologi eller bara rolig och intressant vetenskap, ett exempel är ''Illustrerad Vetenskap'' som jag tidigare har prenumererat på.
Jag rekommenderar dessa tidningar, och hoppas att ni tycker dom är lika bra som jag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar