onsdag 21 september 2011

Vill du hjälpa mig?

Nu vill jag att ni ungdomar, boendes i Arboga, läser extra noga!

Jag skulle behöva komma i kontakt med 5-8 ungdomar i åldrarna 11-16 år.
Läser Du min blogg någon gång i bland? Gillar Du att läsa och prata om böcker?
Jag skulle vilja träffa DIG en gång i oktober, tillsammans med några ungdomar till.
Då kan vi prata om läsning i stort, och min blogg i synnerhet.

Jag behöver få tips från er läsare om hur bloggen kan bli bättre.

Kom och berätta för mig vad som är bra/ eller mindre bra.
Vad som saknas, eller helt enkelt vad ni vill att bloggen skall innehålla.

Vi träffas, en gång, en eftermiddag, och det hela tar högst en timme.
Jag bjuder på fika!

SNÄLLA, kom in på biblioteket och anmäl er! Ni kan också skicka ett mail till mig - så tar jag kontakt!
Skriv till louise.jeurling@arboga.se.

Hoppas vi hörs och syns snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar