tisdag 1 mars 2011

Bloggen fyller ett år!


Bloggen "Louise tipsar" har nu funnits i ganska exakt ett år. Med hjälp av statistikprogrammet google analytics kan jag se att ni är några stycken därute som läser vad jag skriver. Det uppskattar jag mycket.

Det vore också superkul om ni hör av er till mig. Vad vill ni att bloggen skall innehålla? Saknar ni något? Skriver jag för mycket om kärleksböcker? Vad har varit bäst och sämst under året som gått? Ni får skriva och kommentera, eller fråga precis vad ni vill. Det här var bara några förslag på sådant som jag tycker det skulle vara intressant att höra mera om.
Det går bra att kommentera direkt på det här inlägget, eller också använder ni denna länk. Då kommer ni till Arboga biblioteks hemsida, till barnbibliotekariens sida där min emailadress finns angiven.
Jag vill också veta lite mera om er, vilka ni är därute som läser bloggen.
Framöver kommer det dyka upp frågor på bloggen, till er.
Hur gamla ni är, hur ofta ni besöker bloggen mm. Det är helt ofarligt för er att svara på frågorna. Jag kan inte alls se vem som har svarat vad. Jag hoppas ni passar på att fylla i era svar! Det vore så spännande för mig att få veta lite mer om er...
Under året som gått har jag läst många fantastiskt bra ungdomsböcker som jag skrivit om i bloggen.
Min personliga topp 3 lista blir som följer:




Om ni inte inte har hunnit läsa de här böckerna ännu, är det en bra idé att ägna resten av sportlovet år dem!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar